-
Sprawdź czy używasz szyfrowanego połączenia
- Czy adres rozpoczyna się od "https://" ?
- Czy w oknie przeglądarki widoczna jest ikona kłódki oznaczająca połączenie szyfrowane?
-
Zweryfikuj certyfikat strony (np. klikając na kłódce)
- Czy certyfikat został wystawiony dla właściwej domeny (adresu) ?
- Czy certyfikat jest ważny?
-
Jeżeli w procesie logowania wyświetlona zostanie reklama blokująca okno przeglądarki lub otrzymają Państwo komunikat informujacy o przerwie technicznej lub podobny, uprzejmie prosimy o niezwłoczne zawiadomienie Banku oraz czasowe wstrzymanie się z korzystania z systemu bankowości elektronicznej. - W przypadku problemów z bankowością elektroniczną lub jeżeli zaobserwujesz nietypowe/podejrzane działanie prosimy o kontakt z nr: +48 94 314 09 66 lub +48 504 460 555
Logowanie do systemu eCorpoNet
- Każdorazowo przed podpisaniem oraz wysłaniem przelewu sprawdź poprawność numeru rachunku (tzw. NRB) odbiorcy.
- Unikaj korzystania z bankowości elektronicznej na nieznanych komputerach.
- Korzystaj wyłącznie z legalnego i często aktualizowanego oprogramowania antywirusowego, regularnie skanuj swój komputer oraz urządzenia mobilne.
- Po zakończeniu pracy w bankowości elektronicznej, nie zostawiaj karty mikroprocesorowej w czytniku podłączonym do komputera.
- Regularnie zmieniaj swoje hasło.
- Natychmiast zmień swoje hasło, jeśli zaistnieje podejrzenie, że ktoś mógł je poznać.
- Kończ pracę w systemie używając opcji Wyloguj - gwarantuje to poprawne zamknięcie sesji przez użytkownika
Pamiętaj! Bank nigdy nie prosi o potwierdzenie haseł stałych, haseł tokena, podanie numeru telefonu (w celu autoryzacji transakcji), jego marki i modelu lub w celu zainstalowania na nim certyfikatu bezpieczeństwa.
Uwaga! Aktualne informacje o zagrożeniach dotyczące bankowości elektronicznej można sprawdzić na stronie Związku banków Polskich