1. Sprawdź czy używasz szyfrowanego połączenia

    1. Czy adres rozpoczyna się od "https://" ?
    2. Czy w oknie przeglądarki widoczna jest ikona kłódki oznaczająca połączenie szyfrowane?
  2. Zweryfikuj certyfikat strony (np. klikając na kłódce)

    1. Czy certyfikat został wystawiony dla właściwej domeny (adresu) ?
    2. Czy certyfikat jest ważny?

  3. Jeżeli w procesie logowania wyświetlona zostanie reklama blokująca okno przeglądarki lub otrzymają Państwo komunikat informujacy o przerwie technicznej lub podobny, uprzejmie prosimy o niezwłoczne zawiadomienie Banku oraz czasowe wstrzymanie się z korzystania z systemu bankowości elektronicznej.

  4. Jeżeli stwierdzisz jakąkolwiek niezgodność, zgłoś ten fakt niezwłocznie na Infolinię Banku:
    +48 94 314 09 66

Logowanie do systemu eCorpoNet

  1. Każdorazowo przed podpisaniem oraz wysłaniem przelewu sprawdź poprawność numeru rachunku (tzw. NRB) odbiorcy.
  2. Unikaj korzystania z bankowości elektronicznej na nieznanych komputerach.
  3. Korzystaj wyłącznie z legalnego i często aktualizowanego oprogramowania antywirusowego, regularnie skanuj swój komputer oraz urządzenia mobilne.
  4. Po zakończeniu pracy w bankowości elektronicznej, nie zostawiaj karty mikroprocesorowej w czytniku podłączonym do komputera.
  5. Regularnie zmieniaj swoje hasło.
  6. Natychmiast zmień swoje hasło, jeśli zaistnieje podejrzenie, że ktoś mógł je poznać.
  7. Kończ pracę w systemie używając opcji Wyloguj - gwarantuje to poprawne zamknięcie sesji przez użytkownika

Pamiętaj! Bank nigdy nie prosi o potwierdzenie haseł stałych, haseł tokena, podanie numeru telefonu (w celu autoryzacji transakcji), jego marki i modelu lub w celu zainstalowania na nim certyfikatu bezpieczeństwa.

Uwaga! Aktualne informacje o zagrożeniach dotyczące bankowości elektronicznej można sprawdzić na stronie Związku banków Polskich

Szanowni Klienci!

Informujemy, że na skrzynki mailowe naszych klientów wysyłane są fałszywe powiadomienia z adresu: 'Grupa Spółdzielcza SGB' powiadomienia@sgb.pl. Mail zawiera treść o dodatkowej opłacie za prowadzenie rachunku oraz aktywny link pod nazwą: 'Nowy system opłat w sieci SGB' (dokument PDF), którego kliknięcie spowoduje zainfekowanie Państwa komputera wirusem.
Mail ten nie jest wysyłany ani przez Bałtycki Bank Spółdzielczy ani przez SGB-Bank. Prosimy NIE KLIKAĆ w link, a maila potraktować jako spam.
Zalecamy natychmiastowe usunięcie takiej wiadomości ze skrzynki odbiorczej w celu zapobieżenia infekcji komputera.